Alla inlägg under april 2010

Av Joannah - 25 april 2010 10:30

 


Vi tävlar på Mitt ditt och datt om en mössa =) Tävla ni med =)

Av Joannah - 25 april 2010 10:24

 

Denna fina solhatt tävlar vi om på
Älskade hjärtegryn kan ni hitta tävlingen och tävla själv (pågår till den 10: maj)

Av Joannah - 12 april 2010 12:34

Börjar ju vara dax att lägga mitt x-antal stövlar på vinter förvaring och börja spana efter nya skönheter, dessa två ska jag bara ha!! Är sjukt shoppingsugen och har spanat in en helt ny garderob också! Borde kanske ha försökt komma ihåg att lämna in peters lotto rad i lördags som jag lovade....Vi hade kanske kunnat vara miljonärer...!

         


Jag och grabbarna ska snart börja baka, peter fyller ju år på torsdag så vi måste ju ha lite go fika då! Jobbar resten av veckan så idag ska det bullas   

Om jag köper något riktigt fint till Peter så kanske jag får iallafall ett par av skorna jag vill ha när jag fyller år i slutet på månaden!


Annars händer det inte så mycket, vi har haft påsklov jag och grabbarna, snorigt har det vart men i fredags mådde vi ganska så bra så vi började dagen med ett bad i torneåbadhus, sen hamburgare på Max och efter det några timmar på leklandet!
Nu är det ju inte så att pojkarna är förkylda utan allergiska mot det förbaskade snömöglet och jag tror jag har detsamma!


Dax att börja baka, viggo sitter på köksbordet och kletar på fönstret som jag putsade för två veckor sen...det syns icket!


Ha en bra dag!!

Av Joannah - 4 april 2010 12:05

Nu har jag blivit moster igen åt en liten flicka som möjligtvis får namnet Klara    Har inte sett underverket ännu för Viggo är i vanlig ordning snorig!

 
En bild har jag iaf fått på underverket   


Vad mer då, vi har påsklov, lediga hela kommande vecka! Så skönt!! Jag och pojkarna har en massa aktiviteter inplanerade!


Just nu har vi ägg på kokning som vi hade tänkt måla och sen vid 16 tiden åker vi iväg till stugan för att äta middag, lovely!!

Ovido - Quiz & Flashcards