Alla inlägg under juni 2010

Av Joannah - 12 juni 2010 21:21

Det känns ibland så onödvändigt att blogga iom att nästan alla jag känner har facebook =)


Detta händer just nu:

*Jag väntar ännu på remissen till reumatologen, har snart gått 2 månader, på måndag ringer jag dit och kollar (har iof sagt det i en vecka nu)

*Jag jobbar, är jag inte på Vvs-jobbet så är jag i trädgårdsbranchen eller i dagisbranchen, men jag trivs som fisken i vattnet just nu!

*Algot har haft problem med astman/pollen väldigt mycket, vilket betyder att pojkarna knappt kommer ihåg dagis men på måndag ska dom dit och vara hela veckan, nu måste dom hålla sig friska!!

*Pontus och Linnea har tagit studenten igår!!! Vi var givetvis och kollade läget bland alla studenter och firade även ponte på kvällen! Känner mig så stolt   

*Nästa helg är jag bjuden på 30 års fest och det ska bli väldigt roligt!!

*Fotbolls VM har börjat och intresset är från min sida väldigt låg, betydligt lägre än glocalnet!

*En 2 veckors inrikes semester är bokad, vi ska blandannat besöka Kolmården, och det bästa av allt är att vi ska till Göteborg och hälsa på pojkarnas kusiner!!

Nu ska jag försöka få in lite bilder!





  Brorsans klass studentfordon, coolas av alla =)


   
Algot, min stora fina pojke   

 
Viggo, världens största fisboll   

Ovido - Quiz & Flashcards