Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

jahapp

Av Joannah - 6 januari 2011 14:34

Då har jag vart och provkört nya traktorn, en väldans många spakar att ha koll på, men det gick framåt och bakåt precis när jag ville det...


Strax drar vi iväg till stugan för lunch sen tänker jag börja sliperiet med trappan så den blir färdig snart, den kommer att bli så fin, har tänkt ha stegen mörkgråa och "väggen" framtill vita! Har dessutom tittat på en snygg tapet att ha på stora väggen "på väg upp" liksom! Blir nog bra när det är klart =)


När trappan sen är gjord så står övervåningen på schemat, det skall röjas, kastas...målas och sånt! Hade tänkt göra allt det själv, är så kul att ha egna projekt!


Idag har min bror Kasper namnsdag, Grattis grattis lilla du    Få se om jag får någon tårta på min namnsdag  


Nej nu ska jag hoppa i kläderna och möjligtvis ta en bild på dagens outfit, för jag förstår att ni är heeemskt intresserade av det!
Tror jag lägger in en bild sen på mitt hår så ni får ge mig tips!


 
 
Ingen bild

Kajsa

6 januari 2011 14:44

Varje sommar gör jag en gemensam tårta åt dej,Emma och Jesper...Ni har namnsdag samma vecka!

Joannah

6 januari 2011 14:45

Jag vet, jag skojade ju bara =)

 
Sofie

Sofie

6 januari 2011 21:11

Tjusigt! :)
Tänkte bara säga att jag kikar in här lite då och då, kul att läsa bloggar av folk man "känner". Kul läsning!
Ta hand om dig!
Sofie, klasskompis från Ekeby.... :)

http://prettywoman1.blogg.se

Joannah

6 januari 2011 22:54

Vad roligt att du är inne och läser, brukar läsa din blogg också men är väldans dålig på att lämna kommentarer =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joannah - 19 mars 2011 18:57

Dagen för mig började klockan 05:50, inte klokt att jag vänt upp och ner på dygnet bara för att jag börjat jobba tidigt i 3 dagar...skumt och dumt! Lär ju däcka före 20 i kväll! Hade tänkt åka till Pello idag men det var så dåligt väder på morgonen...

Av Joannah - 31 januari 2011 13:33

Ja jag försöker lära mig PS och tar tacksamt emot hjälp och tips!   Gjorde detta nyss, lägger mest in det för att visa mamma =)       ...

Av Joannah - 26 januari 2011 14:53


Jahapp idag är det onsdag, resten av veckan ser ut så här: Torsdag: Hemma eftersom Algot är sjuk, fixa klart trappanFredag: samma sak,städa köksskåp, baka det sista Lördag: Uppfräschning av husetSöndag: Kalas hela dagen lång till min blivande 3 å...

Av Joannah - 14 januari 2011 18:13

Varit hemma cirkus 2 timmar (vart borta i 3 dagar) och arbetet är redan igång, haha! Peter erbjöd sig att spackla trappan eftersom han är snabbare än mig! (jag började men han tyckte jag var seeg) Jag tackade inte nej...nåväl jag kletade på lite gr...

Av Joannah - 9 januari 2011 13:49

Januari: Jag jobbade åt pappa och på dagis/skolan i Karungi. Jag klippte håret och var på Arbetsförmedlingen! Viggo fyllde 2 år och vi fick skjuta upp kalaset för dom var magsjuka.Några vågade sig hit på hans födelsedag iaf          Fe...

Skapa flashcards