Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Jag blir galen!

Av Joannah - 9 januari 2011 12:36

Allt man gör tar så himla lång tid!! Jag vill ha trappan färdig NU, men nej, det ska spacklas och slipas, och spacklas och slipas, och spacklas och slipas! Har dessutom haft stål kant fram på trappan som vi tagit bort och vad ska vi fylla ut det tomrummet med? P säger att spackel KAN hållas MEN det är inte säkert...då vill ju inte jag ha spackel där för jag vill ju inte börja göra om hela skiten om det inte hålls!!


Nåväl.. klockan 02 i natt kom jag på att jag skulle måla en vägg och det gjorde jag, sen hopp i säng och upp klockan 11   


Ska börja röja i skrotupplaget på vindan i stället, måste ha något att göra!!

 
 
Susanna

Susanna

9 januari 2011 13:07

å herreguuuud så du håller på !!!! tagga ner va! ;) pöss

http://laine.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joannah - 19 mars 2011 18:57

Dagen för mig började klockan 05:50, inte klokt att jag vänt upp och ner på dygnet bara för att jag börjat jobba tidigt i 3 dagar...skumt och dumt! Lär ju däcka före 20 i kväll! Hade tänkt åka till Pello idag men det var så dåligt väder på morgonen...

Av Joannah - 31 januari 2011 13:33

Ja jag försöker lära mig PS och tar tacksamt emot hjälp och tips!   Gjorde detta nyss, lägger mest in det för att visa mamma =)       ...

Av Joannah - 26 januari 2011 14:53


Jahapp idag är det onsdag, resten av veckan ser ut så här: Torsdag: Hemma eftersom Algot är sjuk, fixa klart trappanFredag: samma sak,städa köksskåp, baka det sista Lördag: Uppfräschning av husetSöndag: Kalas hela dagen lång till min blivande 3 å...

Av Joannah - 14 januari 2011 18:13

Varit hemma cirkus 2 timmar (vart borta i 3 dagar) och arbetet är redan igång, haha! Peter erbjöd sig att spackla trappan eftersom han är snabbare än mig! (jag började men han tyckte jag var seeg) Jag tackade inte nej...nåväl jag kletade på lite gr...

Av Joannah - 9 januari 2011 13:49

Januari: Jag jobbade åt pappa och på dagis/skolan i Karungi. Jag klippte håret och var på Arbetsförmedlingen! Viggo fyllde 2 år och vi fick skjuta upp kalaset för dom var magsjuka.Några vågade sig hit på hans födelsedag iaf          Fe...

Skapa flashcards