Alla inlägg under mars 2011

Av Joannah - 19 mars 2011 18:57

Dagen för mig började klockan 05:50, inte klokt att jag vänt upp och ner på dygnet bara för att jag börjat jobba tidigt i 3 dagar...skumt och dumt! Lär ju däcka före 20 i kväll!

Hade tänkt åka till Pello idag men det var så dåligt väder på morgonen så vi bestämde att skjuta upp det!
Istället åkte vi till Kukkola för att delta i skidtävlingar:


  Algot kör lite uppvärmning


  Viggo får hjälp med skidorna!


 
Anton kom till skidtävlingen med mommo och janne, här står han och väntar på att få åka iväg!


 
Viggo redo för start!



  Viggo får lite drag hjälp på upploppet


 
Algot i full fart

  Efter loppet fick grabbarna varmchoklad, Anton orkade med 3 varv i spåret!


  Mina grabbar dricker också choklad

  Viggo försöker få in dom sista dropparna choklad i munnen

  Kasper kämpade också på och var väldigt duktig, Gustav likaså (men törs inte lägga in någon bild på honom)

  Det bjöds på korv!

  Grabbarna fick medalj OCH pokal, dom var så nöjda! Dom fick dessutom välja varsinna present från prisbordet, Algot tog  en filt med renar på och viggo en ryggsäck!

 
Viggo somnade i bilen...

Sen åkte vi på "öppen gård" hos min farbror med familj, eftersom Algot varit allergisk så har han aldrig haft chansen att gå in i lagården, men nu fick han det, och det var väldans svårt för båda pojkarna att slita sig därifrån!

  Här studerar dom en ko...


  Och här har dom utsikt över hela lagården!

Har verkligen haft en toppen dag! I morgon bär det av till Mattila för ytterligare en skidtävling!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards