Alla inlägg den 21 december 2009

Av Joannah - 21 december 2009 21:44

Vi målade öppenspisen svart, resten av väggarna är vita, vad tycker ni? En stor svart klump eller?


 

Av Joannah - 21 december 2009 12:37

Nu har jag skaffat mig en nya blogg, den andra kändes så deppig!


Nu har vi fått jullov, känns jätte trist att skolan är slut, i januari börjar jag förhoppningsvis att arbeta mer hos pappa och rör om i rörfirman =)


Idag snöar det som tusan jag och pojkarna har vart ut och tagit en prommenad och gjort lite snöänglar, sen började jag att frysa så jag lurade in dom små med löftet om varmchoklad..ångrar mig lite nu med tanka på hur det ser ut på bordet och runt munnarna =)


Så avslutar vi med lite bilder!


)  
Viggo ute i snön idag!

  Algot äter glass i Lördags när vi var på Leilani   Min efterrätt!   Viggo lycklig och skitig när han ätit spagetti och köttfärs på Leilani, han fick ju även en egen läsk =)



Nu skall Viggo vila en stund!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards