Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Joannah - 1 januari 2010 15:52

Japp nu har ett år gått igen, det har gått otroligt fort kan inte förstå varför!

jag tänker inte ge några nyårslöften alls i vanlig ordning, för jag kan ändå inte hålla dom!

Däremot skall jag försöka göra saker som jag vill, tex umgås mer med mina syskon (utan mina barn) då tänker jag främst på dom yngsta och den äldsta, tror inte mina bröder i 18-20 års åldern har någon lust att umgås med mig om jag skall vara ärlig!

Sen vill jag umgås mer med vänner, försöka bli bättre på att hälsa på och sånt!


Året som har gått har bitvis varit jätte tufft men det vill jag helst inte dra upp eftersom det känns så jobbigt!  Man märker vem som är ens vänner och vilka man inte borde lägga någon energi på (ändå tar det i hjärtat)


Detta år väntar många roliga händelser, många runt om mig som skall ha barn vilket är jätte roligt! Jag börjar förhoppningsvis arbeta ordentligt... haha oj vad lite roliga händelser det var helt plötsligt, det finns nog mer men jag kommer inte på dom just nu!


Oj jag tyckte jag såg ett ufo men det var bara månen som tittade fram bakom träden, haha, hann bli lite skraj!


Nu skall jag lägga lite energi på dom jag tycker bäst om i hela världen, nämligen mina ungar! Efter det skall jag fortsätta arbeta!


Gott nytt åt på er allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards