Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Joannah - 26 januari 2010 11:05

Vad har vi gjort sen sist? är nästan en vecka sen jag uppdaterade!

Förra onsdagen närmare bestämt!


Torsdag blev jag utringd på jobb till Karungi, skulle ha börjat 8.10 men dom ringde först 8.20 =) Var inte där förän 09.30 eftersom ungarna skulle lämnas på dagis! Är så nöjd med pojkarnas dagis, helt kanoners! Personalen är super!! Slutade redan 12.30, hämtade lite papper från mitt andra jobb=) Hämtade sen ungarna och vi bakade kanelbullar! (som nu är slut, nytt bak idag)


Fredag: Jobbade även då, var med skolbarnen på badhuset. Hämtade sen upp min syster och vi for till Nikkala och hämtade mina ungar, till stan igen och handlade lite grann! Mys med polly, gott och blandat och läsk på kvällen!!


Lördag: Friidrottstävling på Aspen, duktiga barn, Kasper fick en guldmedalj i stafetten!! Var funktionär en stunf på Vortex, åkte sen till Karungi och käkade lite middag och myste med dom

Söndag: var vi bara hemma, fammo hälsade på och även moffa och kaisu. Vi bakade mockarutor och hallongrottor!



Måndag: Jag och ungarna lediga, vi gjorde choklad bollar! När ungarna somnat så förde jag och peter upp en massa saker på vindan som var i vägen här nere, fint blev det!


Tisdag: Alltså idag, vi ska baka bullar så fort diskmaskinen är färdig. Jag städade ungarnas rum för en halvtimme sen och det syns inte nu...


ons-fre ska jag jobba i Karungi och på Lördag fyller Viggo 2 år så vi ska ha kalas!!


Det var allt för nu!


Jaa Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards