Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Joannah - 4 januari 2011 15:07

Jag önskar att jag vore miljonär..eller något liknande! Shopping är bland det roligaste som finns!


Dessa Jeans från GinaTricot 199 pix, som hittat, behöver inte vara miljonär för att köpa:

  Har faktiskt inga ljusa jeans, eller ett par har jag som är typ 10 år gamla..men dom passar än  


En sida att rekommendera : Creative Lounge  Säljer smycken, väskor, kläder, inredning och en massa annat! Me like!


Nåväl..började med ett mindre projekt här hemma igår, tänkte bara måla toalett dörren som har blivit lite sunkig, målade den och kom sen på att hela hallen borde få en uppfräschning, sagt och gjort, tömmde hela hallen som är P:s "förvaringsrum" för viktiga jobb papper och annat skräp! Allt har legat slängt slarvigt på en gammal byrå! Jag (p hjälpte till) la allting i en stor plast låda, slängde ut byrån, lät riva panelen bakom! Målade resterande panel i hallen vit och ovanför vart det varit blått målade jag grått, vi rev även bort grinden upp till vindstrappan, har ju "stora" barn nu!  Målningen är nu helt färdig och i kväll skall golvet läggas in och en ny hylla ska hämtas ner från vindan! Tror det kommer att bli bra! Lägger ut bilder när vi är färdiga!

Ovido - Quiz & Flashcards