Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Joannah - 14 januari 2011 18:13

Varit hemma cirkus 2 timmar (vart borta i 3 dagar) och arbetet är redan igång, haha! Peter erbjöd sig att spackla trappan eftersom han är snabbare än mig! (jag började men han tyckte jag var seeg)

Jag tackade inte nej...nåväl jag kletade på lite grundfärg i stället!

  ..dock så vill jag ha något ordentligt att göra så jag tänkte måla om taket i lillhallen när han behagar vara färdig!


  Ser ut så nu, och det kommer att bli vitt!


Dessutom har Peter vart och "fyndat" idag


  I det nya köket kommer denna att ligga mitt på golvet, kommer att bli kanoners tror jag! Köket är dock en bit bort, t-i-d-i-g-a-s-t till sommaren men med stor säkerhet senare än så eftersom Peter har apmycket jobb på just sommaren!


Nej nu ska jag täcka golvet så det sliper färgstänk! Nu såhär i efterhand så förstår jag inte varför jag inte började med taket??


Återkommer

Ovido - Quiz & Flashcards