Alla inlägg den 7 december 2010

Av Joannah - 7 december 2010 21:19

Nu sover dom små, i morgon dagis dax!


Har hunnit med att städa, vika kläder, dammsuga...och därimellan byggt ett antal kojor, byggt höga legotorn samt kollat "Blixten maskin på rummet" (som viggo brukar säga)


Måste greja med mitt hår, vill spara det låångt igen men under tiden så känns håret så tråkigt! Vill han nån piffig frilla alltså...

Sen vill jag prova fixa mina naglar, någon som vet vart man kan göra det? hur länge håller dom? Är dom jätte känsliga? (nu snackar vi salongsgjorda grejer inte sånna man köper på ica)

Ska iaf boka tid till ögonbrynen innan dom växer ihop totalt!



Kofta från H&M 299:- (tips till tomten)


Nu är klockan 22, borde hoppa i säng så jag är pigg i morrn!


God natt 




Av Joannah - 7 december 2010 10:30

Viggo är inget utomhus barn, han fryser bara han kollar ut genom fönstret! Igår när vi var ute så började han tjata efter 5-10 minuter att han ville gå in, höll han ute en timme sen gick det inte mer! Nu när jag sa att vi går ut efter lunch så säger han "inte jag, jag ska titta blixten maskin på rummet" (mcqueen) Jaja ut ska vi iaf, ska kolla om jag hittar nån spark i ladan så kan vi ta en tur efter vägen!

I morgon om jag jobbar så är grabbarna redo för dagis! Dom har inte vart på 1,5vecka!!


Jag är grymt shoppingsugen och vill bara köpa köpa köpa en massa onödiga saker, typ nya kläder, kan inte förstå att P tycker att jag har mycket kläder, jag har aldrig något att ta på mig!  Sen borde jag gå på salong och plocka ögonbrynen, dom växer snart ihop och jag kan inte gör det själv för tårarna rinner så jag inte ser vad jag gör!


Vill ni veta dagens outfit:

Joannah: svarta joggingbyxor (som jag snott av mamma för många år sen)

Svart huvtröja (från stadium)
Vita tubstrumpor

Algot: naken

Viggo:naken


Nej jag måste rycka upp mig, nu ska jag gå och fixa till håret, kleta på lite smink hitta några snyggare kläder, sen ska jag ta en bild på ig själv, möjligtvis att jag tar en före bild också, hahaha


He en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards