Alla inlägg den 25 december 2010

Av Joannah - 25 december 2010 11:25

Så där jag då var julafton avklarat, jag fick min jacka   fick även ett hjärta att hänga i fönstret, en värmeljushållare, ansiktsprodukter, ett pussel och det bästa utav all Bajs-spelet


  Här är jag och Kasper klara för första omgången! populärt spel, antagligen blir det årets julklapp!


Idag åker vi till grötfarmor för juldagsfirande, detta innebär att det blir en till julafton och mer julklappar till barnen!
Vi var igår hemma halv 11 på kvällen, pojkarna somnade i bilen MEN vaknade när vi kom hem och var vakna till klockan 1, men vi hade mysigt, vi ritade, byggde lego och spelade spel!


Nu gott folk ska jag börja lägga in pojkarnas julklappar på deras rum så man får lite ordning och reda i huset!

Ovido - Quiz & Flashcards