Alla inlägg den 5 november 2010

Av Joannah - 5 november 2010 23:17

Kom precis ut ur duschen där jag stod och funderade på framtida idrott för kottarna och kom att tänka på min friidrotts karriär!!


Det var skolmästerskap, jag tror jag gick i klass 5 eller 6 (jaa ganska många år sen) jag hade anmält mig till alla grenar otränad som jag var, i 60m vart jag 2:a och kom till B final, ja herregud så duktig jag var!

Nåväl dax för 800m, starten går och JAG tar täten, herregud tänkte jag, jag kommer att vinna, jag ledde i 1,5 varv av 4 sen föll jag som en sten, sist in i mål det var jag! Herregud jag trodde verkligen att jag skulle vinna dom andra sprang ju så himla sakta, jag fattade ju liksom inte att dom "sparade" sig!


Min syster har berättat här på senare år att hon var så stolt när jag ledde!

Haha vilka minnen....

Ovido - Quiz & Flashcards