Alla inlägg den 15 november 2010

Av Joannah - 15 november 2010 20:11

Algot fick just ett dampanfall när han såg att smetskålen (bakat mockarutor) hade vatten i sig, han hade inte slickat färdigt! Nåväl det gick över när jag slog igång Madicken! Nog om detta!


Är helt sjukt trött idag, jobbat hela förra veckan +helgen och säkerligen hela denna vecka och helg med, har dessutom förbaskad värk i händerna under nätterna så jag sover som en kratta MEN jag ska inte klaga för jag har faktiskt jobb att gå till och det är det inte alla som har!


Igår firade vi pappa på farsdag, Kajsu hade gjort god god middag i vanlig ordning, syrran bakade en tårta som vi inte åt för hon tappade den i golvet, men säg inte att jag sagt det

Pappa fick en chokladask som jag vet han uppskattar, han gillar allt gott men köper aldrig själv!


Nu ska vi se om jag hittar någon kul bild att lägga in


Två trötta grabbar dock gammal bild

   

Algot sitter på älgpass och bössan är OLADDAD!


Nu ska jag kolla om mockarutorna är klara och fika med dom små!

Ovido - Quiz & Flashcards