Alla inlägg den 16 november 2010

Av Joannah - 16 november 2010 17:06

Idag vart jag ledig under dagen men ska jobba i kväll med pappa!

Pojkarna har levt loppan och härjat som aldrig förr!

Har tvättat kläder, nu är det nästan bara "specialkläder" kvar i korgen sånna som man måste tvätta separat alltså =)


Dagens middag blir kebab och strips lagom nyttigt och väldigt gott!


19 grader kallt ute visar termometern just nu, hundarna ska få komma in och värma sig om en stund, skönt när Algot verkar tåla dom!! Förra året sov Zindra utomhus i 30minus, hon vägrade gå in i kojan, knasiga hund!


Snart får vi vår nya traktor, Algot längtar och väntar, han och Viggo har ett eget säte med bälte i hytten och det är ju väldans kul att slippa sitta i famnen på den som kör, hoppas den kommer nu innan november är slut fast mest troligtvis så kommer den först i mitten på december!


Igår när jag ringde till Boxer och beställde lite nya kanaler så hette han som svarade Sten-Sture, det tyckte jag var väldans lustigt   


Både facebook och swedbanks hemsida verkar ligga nere, tur man inte är beroende av det förstnämnda, hahahah  


Nepp nu ska jag göra ett sjuttielfte försök att komma in på FB och funkar inte det så får jag väl ställa mig vid spisen!


Ovido - Quiz & Flashcards