Alla inlägg den 23 november 2010

Av Joannah - 23 november 2010 14:12

Tänk om man varje dag skulle försöka göra sig i ordning ordentligt, dvs fixa håret lite snyggt (istället för att försöka få fast det i en hästsvans) slänga på lite mascara, ta på sig lite mindra osunkiga kläder! Detta skulle man behöva göra varje dag oavsett om man är ledig eller jobbar!  Okej på jobbet kan jag inte gå i stövlar och skinnjacka direkt men annars! Jag tror man skulle börja må bättre med sig själv då! Man gör sig inte fin för någon annan utan för sin egen skull! Och tänk om man skulle kunna plocka ögonbrynen utan att tårarna forsar? icket!


Min telefon är knäpp i vanlig ordning, jag tycker jätte mycket om den men just nu så rekomenderar jag er inte att köpa en Sony Ericsson xperia mini pro!!

Har pratat med deras support 5 gånger och telefon j*veln funkar ändå inte som den ska!!!


Herregud vad jag klagar över skitsaker!!


Nej nu ska jag låta ungarna baka pepparkakor så jag har något att göra i kväll (inte äta pepparkakor utan städa, hahaha)

Ovido - Quiz & Flashcards