Alla inlägg den 28 november 2010

Av Joannah - 28 november 2010 19:53

Jag funderar på att köpa alla/dom flesta julklapparna på nätet i år, tänk vad skönt att slippa trängas i affärerna 2 dagar innan julafton, jag vet att jag kan redan nu åka in till stan och köpa julklappar och slippa trängas men det känns så tidigt att göra det när man är van at göra det dagarna innan!

BR Leksaker har numera webshop, så där kan man ju handla åt alla barn, vuxen grejer finns det väl också någonsida för...tipsa gärna!


Grabbarnas magar är risiga så dom blir hemma i morgon, P vabbar!


Nu blir det välling å sova


Natti

Av Joannah - 28 november 2010 15:59

Har idag jobbat 06-13,30, lite seeeg just nu!

När jag kom hem var dörren låst, då förstod jag att familjen hade gått för att hugga en gran


Nu lyser den fin här på framsidan av gården!


Som sagt var så steg jag i morse upp tidigt, kring 05, familjen snarkade på... peter och ungarna hade sovit till 9 och precis i detta nu ligger peter och sover på soffan? hur kan han vara trött?? Jag bara undrar....

Ovido - Quiz & Flashcards