Alla inlägg den 20 november 2010

Av Joannah - 20 november 2010 15:50

Känner mig lite små deppig av olika anledningar och ganska irriterad av samma anledning!

Nu ska jag försöka leva mitt eget liv och strunta i detta!

Kan ändå inte förstå vad jag gör som är fel, är det något som är fel eller inte?

Nog om det!


Fast jag kan dra upp en sak till som STÖR mig enormt! Det är det här med jobb, jag får fnatt, hur svårt ska det vara att få ett fast jobb?? Man måste kunna finska på varenda ställe i denna stad så jag har god lust att ta med min familj och flytta söderut, måste verkligen fundera på detta innan vi börjar renovera huset här mer!

Jag vill inte flytta MEN jag vill inte heller springa mellan tre osäkra jobb i hela mitt liv!!


Det här var inge roligt så jag lägger ner och jag gör det nu!

Ovido - Quiz & Flashcards