Alla inlägg den 27 november 2010

Av Joannah - 27 november 2010 18:59

Herregud vad trött jag är!!

Gick och la mig och ungarna 21.30 igår, somnade på stört, vaknade 2 timmar senare av att algot kräks, stackarn, jag trodde han ätit för mycket godis men konstaterade sedan att det nog rörde sig om den trevliga magsjukan =/
Det blev några vakna timmar då Algot inte kunde somna om förrän vid halv 2, sen har jag sovit med "ett öga öppet" resten av natten!  Jobbat idag 09-15,30, skulle vara ledig i morgon men fick frågan om att jobba och jag tackade givetvis JA, fast jag börjar redan kl 06,00 så jag måste nog lägga mig klockan 20 för att orka upp   


Måste köpa (eller få) en ny vinterjacka, (synd att Peter inte läser bloggen)

Har kollat på denna:


 


Den jag har nu känns så himla tunn och är kortare, skulle vilja ha en lång jacka så den inte glipar i ryggen när man böjer sig!


Nu är klockan 19:47, skallen börjar värka, ska ta min dagliga dos av reuma medicinen, sen hopp i säng med Viggo, Algot sover sen nästan 2 timmar!

Godnatt   


Ovido - Quiz & Flashcards