Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Godkväll

Av Joannah - 22 november 2010 22:29

Har beskådat Biggest Loser finalen nu i kväll, herregud vilka människor!!

Undrar hur dom känner sig nu? HUr känner en tjockis sig? Jag har aldrig varit tjock eller jag har ju vart gravid och gått upp 30 kilo 2 gånger men det har försvunnit av sig själv, jag ungen kommer ju ut men resten av det man samlat på sig!

Nu när jag tänker efter så var jag rätt fet när jag väntade Algot, undra just om jag har någon bild på det? Förhoppningsvis inte, haha


Idag har Peter vabbat med ungarna för Viggo är snorig, jag jobbade 07-16 och kom hem till blodpuddingslukt, inte favorit rätten direkt, jag gjorde en Algot "Jag är inte så hungrig, vi åt så sen lunch på jobbet" TUR som fasiken kom pappa och han kan inte äta blodpudding för då får han värk i foten, så jag stekte hamburgare åt honom och gjorde en extra åt mig, fan vad jag hade fått vara hungrig annars! Hur kan ungar älska blodpudding?


I morgon är jag ledig från mitt "nya jobb" och ska sitta här hemma och jobba med pappa i stället, sen jobbar jag torsdag-lördag på nya stället!


Nu tror jag Peter kom hem bäst att spara inlägget så han inte ser att jag pratat illa om blodpuddingen!


  Algot har fotat vackra mamma och sin vackra lillebror

 
 
Susanna

Susanna

22 november 2010 22:59

så fint foto på dig o V!!

http://laine.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cessi

22 november 2010 23:27

Vilken fin bild på dig Joannah !Jag gilar faktiskt oftast stekt blodpudding men ibland kan jag få plötsliga äckelkänslor när jag tänker på vad det är.
Och det händer inte nebart vid blodpuddingsintag.De perfekta kombinationerna för mig när jag äter blodpudding är knäckebrödssmörgås med kaviar , lingonsylt såklart och ett glas kall folköl ;sött , salt och lite krisp(mammas lingonsylt och knäckebrödet)

 
Ingen bild

Kajsa

23 november 2010 05:54

Blodpudding kan jag inte heller äta mera för det fick vi äta så mkt av när P var liten...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joannah - 19 mars 2011 18:57

Dagen för mig började klockan 05:50, inte klokt att jag vänt upp och ner på dygnet bara för att jag börjat jobba tidigt i 3 dagar...skumt och dumt! Lär ju däcka före 20 i kväll! Hade tänkt åka till Pello idag men det var så dåligt väder på morgonen...

Av Joannah - 31 januari 2011 13:33

Ja jag försöker lära mig PS och tar tacksamt emot hjälp och tips!   Gjorde detta nyss, lägger mest in det för att visa mamma =)       ...

Av Joannah - 26 januari 2011 14:53


Jahapp idag är det onsdag, resten av veckan ser ut så här: Torsdag: Hemma eftersom Algot är sjuk, fixa klart trappanFredag: samma sak,städa köksskåp, baka det sista Lördag: Uppfräschning av husetSöndag: Kalas hela dagen lång till min blivande 3 å...

Av Joannah - 14 januari 2011 18:13

Varit hemma cirkus 2 timmar (vart borta i 3 dagar) och arbetet är redan igång, haha! Peter erbjöd sig att spackla trappan eftersom han är snabbare än mig! (jag började men han tyckte jag var seeg) Jag tackade inte nej...nåväl jag kletade på lite gr...

Av Joannah - 9 januari 2011 13:49

Januari: Jag jobbade åt pappa och på dagis/skolan i Karungi. Jag klippte håret och var på Arbetsförmedlingen! Viggo fyllde 2 år och vi fick skjuta upp kalaset för dom var magsjuka.Några vågade sig hit på hans födelsedag iaf          Fe...

Ovido - Quiz & Flashcards